tisdag 5 april 2011

Rått möter sött…

Vill  hälsa eventuella nya besökare välkomna eftersom det var ett reportage i DD om butiken idag.

Tänkte visa er lite nyheter som kommit in igen.

4

Denna råa stora plåtskylt kunde jag inte låta bli att beställa hem. Priset är 279 kr och den är hela 90 cm.

12

Denna skylt är i trä och kostar 139 kr.

3

En träram med ett zinkkors på. Bakgrunden är härligt krackelerad, 279 kr.

1

En annan nyhet är dessa lite oregelbundna glasunderlägg i keramik. Använd dem som sig bör eller placera ut dem lite här och var som små blickfång, 129 kr för alla 4.

13

Smile, en rå plåtskylt för 89 kr.

11

Det sista i kategorin rått blir denna vackra och stora klocka för 295 kr.

5

Så till det söta…Denna ljuvliga bok skulle vilken mamma som helst behöva. Den har roliga postit lappar inuti samt mycket annat matnyttigt. Rolig att ha själv eller att ge bort i present. 198 kr.

8

För alla trädgårdssälskare blir denna en fin present. Bra att skriva upp alla sina ideér för trädgården i, 169 kr.

6

Den här ska ligga intill min säng så att jag snabbt kan skriva ner allt som poppar upp i skallen på mig. Jag får nämligen mina bästa ideér precis innan jag ska somna :-).

7

Till de som går i bröllopstankar är denna en bra bok..

10

Till den som just fått barn eller som väntar blir denna bok en söt present.

9

Finns i två olika framsidor, tyckte att de var lika söta båda 2.

Det var allt för temat rått möter sött idag.

Hoppas att ni har det bra.

Kraam

Melinda

4 kommentarer:

me and alice sa...

Hej Melinda!
Jisses vilka snygga skyltar!!!!
Dom ser ju gamla ut!!!
Kommer förbi någon dag, måste ha en av dom, hihi
kram Susanne

Tess på Tilda och Mamma sa...

Wow så fina skyltar.
Kram Theres

Skogslyckan sa...

Hej! Blev kär i en skylt! Skickar du också?
Kram Pia

marianaskeramik sa...

skyltarna är ju tokfina!
verkar som om alla gillar dom
:)
ha de gott
Marianaskeramik