lördag 12 mars 2011

Får det lov att vara en…

 

Karamell?

God helg alla sköningar.

I  år ligger påsken sent, men likväl har det kommit in lite påsk i butiken redan nu. Om inte annat för att pigga upp med tanke på den snön som föll igen!!??

11

Får det lov att vara en tugga av dessa härliga handmålade papier mache ägg? 29 kr st.

9

Ljusägg med gula i, 15 kr.  När man tänder ljuset så är det alltså gult inuti, verkligt naturtroget.

10

Här är de större äggen för 39 kr. Jag tycker nästan det ser ut som att någon har plockat bort en bit skal :-).

13

Underbara Kungsängsliljan…kunde inte motstå att köpa den.

14

Jag är lite svag för fågelholkar, detta tvåvånings kostar 109 kr.

15

Dessa små sötnosar, 29 kr.

16

Som sagt…en liten påskhörna piggar upp.

*************

Nu ska jag dra iväg på sonens innebandymatch :-).

Önskar er en härlig helg.

Kraaam

Melinda

5 kommentarer:

Fräknis sa...

Idag var det för fint väder för att sätta sig i bilen till Säter. Jag har suttit klistrad mot husväggen ett par timmar istället. Sen har mina pelargoner fått nya krukor. Hoppas att du får en lika fin och trevlig helg!
Kram Fräknis!

Fräknis sa...

Hej igen! ;)
Tack för tipset med fjädrarna! Ska se till att bunkra upp ordentligt för många år framöver.
Kram igen!

Anonym sa...

Åhhh vilka Påsk fina saker : ) hälsningar Sofia

Anonym sa...

Nu fick man lite vår känslor, härligt!
Tack för det!
/Anna Maria

linnea-maria sa...

Åh vad härligt med påsksaker /Therese