tisdag 22 februari 2011

Ännu mera nyheter…

Hej Alla.

Hoppas att ni har varma mössor och vantar så att ni inte förfryser näsorna när ni är ute :-).

I butiken är det iallafall varmt och gott och när det kommer nyheter så blir man ännu varmare (både av att bära och packa upp samt i hjärtat ).

 

6

Läckra rostiga och höga ljusstakar, 299 kr st. Den fina bysten i gjutjärn, 349 kr.

5

Bysten finns även i rostfärg.

4

Otroligt snygga större griffeltavlor, 329 kr.

7

Läckert med svart mot det vita. Denna hylla med massa krokar att hänga “braatthasakerpå” kostar 429 kr .

9

Denna har Vilmer fått hem på sitt rum, perfekt att samla läxor OCH självklart Kalle Anka i ;-), 329 kr.

3

Fina grönaktiga burkar med zinklock. Jag tänkte ha brunt bitsocker i min, 99 kr.

2

Påsken är inte här ännu…men den so väntar på något gott…

Dessa söta kycklingar i virad tråd kostar 59 kr, finns även som helt i zink.

1

Denna hylla är definitivt en liten favorit hos mig med den ljuva turkosa färgen. Tänk att man kan bli lycklig av vissa färger?!

Den kostar 359 kr.

11

Dessa plåtburkar är bara helt ljuvliga, den lilla är stor om man säger så…så alltså är den större JÄTTESTOR :-), 149 kr resp. 179 kr. Får man in mycket bullar i.

10

Sist men inte minst, denna vackra korg. Perfekt att ha tidningar i :-).

Det var allt för denna gång.

P & K

Melinda

10 kommentarer:

Sussi / Sussinghurst sa...

Skønne ting, den store griffeltavle er absolut på min ønskeseddel nu :)

Mitt skabbiga chica hus sa...

Wiiiii, jag kommer till dig på lördag!!! Kan du lägga undan en sån där griffeltavla till mej? Tror den skulle bli najs vid tegelväggen i köket:o)

Puss o kram!

anna sa...

Hej en alldeles nyupptäkt orgie i VACKRA ting....åhhhhhhh sj bor jag i blge så det e ju inte långa biten...Kommer med ALL säkerhet in å besöker DIG och din underbara butik!!!

Mvh Anna

A Cup Of Emilia sa...

Åhh.... vad en massa fina saker :) Kramar!

LantlivsAnette sa...

Halloj vännen !!
Jaa, du, tänk ändå att jag komer in i Gallerian igen...jag är en envis jävel...fniss...
Men jag vet att jag kan öka försäljningen där..större lokaler o allt blir lättare..
Du..milde himmel vad mycket fint du har fått hem, kan du vara gullig o måtta den där stora fina griffeltavlan åt ig !! ??
Kraaaam Anette

topdesign sa...

Hej Melinda!
Vad mycket fint du har fått.Jag blir ju också så himla glad av färg, speciellt turkos. vad tror du om den här vintern, tar den slut eller.....

Kram Lena

bikim sa...

love the statue!
♥♥♥
sleep well
Rosa

LantlivsAnette sa...

Halloj..!!
Såg du mitt mejl om griffeltavlan ???
Jag vill köpe en, blir kanon i köket !!
Kraaam Anette

Bygdegården sa...

Vilka tjusiga saker, det börjar klia i fingarna. Synd att du är så långt borta, för annars hade du haft en ny stammis här :) stor kram! /emma

Lilla huset på prärien sa...

Åh vad mycket fint du visar Melinda! Hoppas allt är bra med dig - det var ett tag sedan jag kikade in till dig. Längtar så till Dalarna! Kanske blir det en sväng i sommar... vi får se. Då kommer jag och hälsar på!

Kram Jenny