måndag 6 september 2010

Och nu så blir det nyheter…

Hej alla.

Förra veckans utförsäljning gick bra, det blev lite tommare på hyllorna så nu har jag börjat att plocka upp nyheterna…det dimper ner mer under hela hösten…alltid lika roligt.

Tyvärr har jag inte hunnit tagit några bilder ännu så därför lånar jag lite bilder ifrån mina leverantörer istället.

Först ut blir att visa lite vackra nyheter ifrån Våga.

våga3 våga1

De gör så himla fina smycken…och sjalar…har 7nya olika sjalar.

våga4 våga6

Höstens färger går  i olika purpurfärgade och gråa toner, men även det klassiska creméfärgade.

****************

Har även tagit in färdiga schabloner som det bara är att sätta upp direkt på väggen …eller möbeln om man nu skulle vilja det.

sweet%20dreams

Sweet  Dreams…kan ju med fördel sättas upp i ett sovrum :-).

42 cm bred och 10 cm hög, kostar 120 kr.

wallsticker%20-%20Follow%20your%20dreams

Att man ska följa sina drömmar kan man behöva bli påmind om då och då. Snyggt tycker jag när de satt den lodrät.

Den mäter 75.5 *18 cm ock kostar 199 kr.

la%20vie%20cest-p

Och sist, men absolut inte minst kommer denna franska  dikt som betyder på ett ungefär “ Livet är som en blomma, den behöver både sol och vatten för att växa”.

Den mäter 60 * 21cm och kostar 245 kr.

Önskar er en härlig höstvecka.

Kraam

Melinda

5 kommentarer:

Anonym sa...

Såå fina ordspråk du har fått in. Just Sweet dreams har jag textat på bonusdotterns sängbord, det blev jättebra.

Krampåre

n o r d i n g å r d e n sa...

Hej Melinda, VÅGA har så mycket fint, både smycken och sjalar, sånt man vill bära, det är väl Hedemoratjejer? Snygga nyanser i deras höstkollektion!! Mari.

Det vita dårhuset sa...

Heej FiaLotta!!
Har du hört intervjun med mig på radio Dalarna idag??
Gav dig lite fin reklam där;)
Kram och köss

LantlivsAnette sa...

Åhhh så fina saker du har fått hem, vilken lycka nu när paketen dimper ner och du får plocka och dona i din fina butik...
Ha det gott vännen
Kraaam Anette

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Det var mycket fint det Melinda, blir sugen på allt du visar. Väggord har jag inget, kanske skulle sätta upp ett när det är så enkelt. Och smyckena..wow!
Ha det gott
Kramar
AnnaMaria